Редни бројеви





 

















1. Јована је прочитала 3 стране књиге у суботу, а у недељу још 6 страна. Колико је прочитала страна за време викенда?

 

2. На столу је 7 тањира. Вечера је планирана за 9 гостију. Колико тањира недостаје?

 

3. У ва­зи је би­ло 3 цр­ве­на и 6 пла­вих цве­то­ва. Ко­ли­ко је цве­то­ва би­ло у ва­зи?

 

4. На та­њи­ру је би­ло 9 ко­ла­ча. Пе­тар је по­јео 2. Ко­ли­ко ко­ла­ча је оста­ло на та­њи­ру?

 

 

 




1. Запиши и израчунај:

 

a) У вази су 3 црвене и две беле руже. Колико је ружа у вази?

 

 

б) Милош је имао три јабуке. Једну је дао другу. Колико му је јабука остало?

 

 

в) У корпи је било 5 банана. Саша је појео 2. Колико је банана у корпи?

 

 

 

 

 





сабирање autora Гроздана Бурић
ОДУЗИМАЊЕ autora Гроздана Бурић


1. Из­ра­чу­нај:

 

2 + 5 =

 

7 – 2 =

 

1 + 6 =

 

7 – 4 =

 

3 + 4 =

 

7 – 7 =

 

 

 

2. Упи­ши бро­је­ве ко­ји не­до­ста­ју:

 

2 + __ + 4 = 7

 

3 + __ + 2 = 7

 

__ + 1 + __ = 7

 

 

 

3.  Стави знак < , > или =             6  ¨  7,     3  ¨  5,       6  ¨  3,      0  ¨  7,       6  ¨  0.

 

 

 

                        5 + 2 ¨ 4 + 3     2 + 3 + 1 ¨  7         5 + 1  ¨   6 + 1       2 + 4 ¨  1 + 3 + 2

 

 

 


                             0 + 6

                              5+1

 

                             4+2                           

 

              6   =       3+3

 

                             2+4

 

                              1+5

                             6 + 0

 

                             0 + 7

 

                        6+1

 

                        5+2

 

     4+3               

7   =               3+4                                 

 

                         2+5

 

                         1+6

                         7 + 0

 



0 < 1 < 2 < 3 < 4 < 5 < 6 < 7      

 

  7 > 6  > 5  > 4  > 3  > 2  > 1  > 0

 










Учимо да бројимо

 

Там-там-там-та-рам
један то је кад си сам
Там-там-там-та-рам
један то је кад си сам

 

Два су ти и твој брат
приземље и први спрат
Два су ти и твој брат
приземље и први спрат

 

Рефрен (4x) Ми се не бојимо
учимо да бројимо

 

Твоја мама, брат и ти
то је три, то је три
Твоја мама, брат и ти
то је три, то је три

 

Четири је, хајде, схвати
кад се тата кући врати
Четири је, хајде, схвати
кад се тата кући врати

 

Рефрен

 

Петица је бројка лака
то је уз вас још и бака
Петица је бројка лака
то је уз вас још и бака

 

Кад је деда ваш гост чест
то је онда бројка шест
Кад је деда ваш гост чест
то је онда бројка шест

 

Рефрен

 

Кад уз све њих куцу гледам
то је седам, то је седам
Кад уз све њих куцу гледам
то је седам, то је седам

 

Још и маче у гужви тој
онда је то осми број
Још и маче у гужви тој
онда је то осми број

 

Рефрен

 





 

Поређење по висини и дужини

 



Дуж



У, НА, ВАН



 

 



Крените од плавог кружића улево два квадратића, нагоре један, надесно један, нагоре један, четири надесно и два надоле. Да ли сте стигли до срца?

 

Крени од звезде један квадратић надоле, потом два налево, три нагоре, један надесно и један надоле. До које фигуре сте стигли?



ГЕОМЕТРИЈСКЕ ФИГУРЕ


 

 

НАСТАВИ ЗАПОЧЕТИ НИЗ:

Ambia Home ZIDNI SAT 20 cm • Internet kupovina ➤ xxxlesnina.rs Krov Na Četiri Vode | Renoviranje KrovaRUBIKOVA KOCKA - | Knjižare VulkanOrmani - Nameštaj za: Spavaća soba - ShopMania



Геометријска тела


                    Бојимо балоне:

 

 

 

плавом бојом балоне које деца држе у десној руци;

 

 

 

црвеном бојом балоне које деца држе у левој руци.

 

 

 


Цртају у свесци табелу са 4 поља:

 

Горе десно нацртај цвет.

 

Доле лево нацртај лептира.

 

Горе лево нацртај лопту.

 

Доле лево нацртај кућу.

 

 

 

Бојимо три коцке:

 

            Између прве и треће коцке је зелена.

 

Испред зелене је жута коцка.

 

                             Иза жуте и зелене је црвена коцка

 



1. Нацртај пужа који се пење уз дрво.

 

2. Нацртај дечака који се креће низ степенице

 




МАТЕМАТИКА

 

ИСХОДИ

 

По завршетку разреда ученик ће бити у стању да:

 

1.      одреди међусобни положај предмета и бића и њихов положај у односу на тло;

2.      упореди предмете и бића по величини;

3.      уочи и именује геометријске облике предмета из непосредне околине;

4.      именује геометријска тела и фигуре;

5.      групише предмете и бића са заједничким својством;

6.      сложи/разложи фигуру која се састоји од познатих облика;

7.      разликује: криву, праву, изломљену, затворену и отворену линију;

8.      црта праву линију и дуж помоћу лењира;

9.      броји унапред и уназад и са прескоком;

10.  прочита, запише, упореди и уреди бројеве прве стотине и прикаже их на бројевној правој;

      11.  користи редне бројеве;

12.  разликује парне и непарне бројеве, одреди највећи и најмањи број, претходника и следбеника;

      13.  користи појмове: сабирак, збир, умањеник, умањилац, разлика

14.  сабира и одузима два једноцифрена броја не записујући поступак;

15.  сабира и одузима до 100 без прелаза преко десетице;

16.  растави број на сабирке и примени замену места и здруживање сабирака ради лакшег рачунања;

17.  реши текстуални задатак са једном операцијом;

18.  разликује новчане апоене до 100 динара и упореди њихову вредност;

19.  уочи правило и одреди следећи члан започетог низа;

20.  прочита и користи податке са једноставнијег стубичног и сликовног дијаграма или табеле;

21.  измери дужину задатом, нестандардном јединицом мере;

22.  преслика тачке и фигуре у квадратној мрежи на основу задатог упутства.